Over ons
Missie
Het leven van mensen makkelijker maken door middel van nuttige innovaties.
Visie
Het is onze visie om ervoor te zorgen dat met behulp van onze innovaties mensen zonder na te hoeven denken over weersomstandigheden de deur uit kunnen gaan.
Strategie
Superdroog heeft gekozen voor product leadership als strategie. De jas die Superdroog heeft ontworpen onderscheidt zich van de concurrentie door middel van de ingebouwde paraplu.
Doelstellingen
Zoals Mahatma Gandhi ooit heeft gezegd: “De roem ligt in het pogen zijn doel te bereiken, niet in het bereiken ervan.” Het doel van Superdroog is daarom het verkopen van 3 miljoen jassen in Nederland voor het jaar 2025.
Nog twee doelen zijn:
- 90% van de klachten binnen een week oplossen vanaf begin juli.
- Per 1 juli leveren we 95% van de bestellingen binnen 3 dagen af
Structuur
Om de door SuperDroog gestelde doelstellingen te kunnen bereiken, worden alle taken binnen SuperDroog verdeeld volgens de van te voren afgesproken organisatiestructuur. SuperDroog is ingedeeld in een F-indeling. Dit houdt in dat de organisatie is ingedeeld naar functie. Het primaire bedrijfsproces staat centraal en wordt ondersteund met de ondersteunende afdelingen. De organisatiestructuur van SuperDroog is hieronder weergegeven in een organogram. (Structuur, sd)

Maak jouw eigen website met JouwWeb